söndag 10 februari 2013

Söndagshäng och Streetdance 2

Tror jag fryser ihjäl snart. Har nyss kommit hem från Karlstad. Släppte av syrran som åkte hem igen, köpte ett par svarta jeans och handlade och släppte av mat hemma på Lamberget med mamma. Nu ska jag chilla lite innan jag försöker dra igång med att plugga lite fysik. Är inte värst pepp, men har undvikit det hela helgen och någon gång måste jag väl börja eftersom jag har prov på onsdag. ;)

Ska ta en vilodag från träningen idag med. Känner mig lite sliten så jag ska se till att ta hand om min kropp idag och vila så att jag kan kötta hårt hela veckan istället (y) Denna nya veckan är det no mercy som gäller asså. Den här veckan var inte den bästa så nu är det hardcore som gäller :)
Nu ska jag se på film, Streetdance 2. Har inte sett den än faktiskt, men ettan är ju bra så jag hoppas att denna också är det :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv