onsdag 13 februari 2013

Över halva skolveckan gjord!

Skrev ett prov imorse och på de andra lektionerna hade vi snack inför utvecklingssamtalen, fett dryg dag asså, även fast det är onsdag.. Provet gick verkligen åt helvete också haha, tror jag svarade på typ...hälften? hehehe Satt även och sålde semlor på Sundsta haha, kände mig snäll idag så bjöd även tre stycken. Random act of kindness sådär...:) 

Ska dra och gymma ikväll men innan det ska jag läsa lite ur svenska boken vi har och dricka te, för jag fryser ihjäl snart. Kanske borde ta och käka något mellanmål också? Lol..patetiska kalorier haha. Fast jag försöker verkligen äta mer. Räknar ju som sagt inte kalorier så jag kan bara försöka äta lite mer och hoppas att det räcker. :) Har t.o.m bett min mamma att inte ha våran våg i badrummet så jag inte väger mig. För jag har så svårt att låta bli det annars!

Glad är jag i alla fall även om det var en konstig dag! :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv