onsdag 20 februari 2013

Ljusare tider

Har haft en okej skoldag och direkt när vi slutade åkte jag, en i min klass och min Extended Essay supervisor upp till Universitetet. Måste dit för att kunna få tag på olika psykologi studier osv. Vi var där ganska länge så jag kom hem efter fem. Dagen blev alltså mycket längre än vad onsdagar brukar vara. Något positivt är ändå att det är så mycket ljusare ute nu. Det är så himla skönt att det inte är kolsvart ute vid typ två. ;)

Imorgon måste jag upp tidigt för att åka in och skriva prov. Sen slutar jag efter det och har inte utvecklingssamtal förrän halv fem så jag åker hem till Lamberget. Kanske drar på stan lite också. :) Efteråt drar jag i alla fall hem till Värmskog igen. Ska bli gött det! Äntligen looooov!

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen försöka läsa lite mer kemi. Är dock verkligen världens mest opeppade unge när det kommer till det här provet så jag har inte lyckats övertala mig själv att orka plugga mycket än...Äh, hur det än går på provet så får jag ju lov.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv