fredag 8 februari 2013

Äntligen helg!

Äntligen helg! Har ingenting planerat denna helgen heller mer än att plugga (som vanligt) och kolla på mello imorgon såklart haha. Imorgon är även min vilodag, så tråkigt, men viktigt. Får ju träna igen på söndag :) Tränade i alla fall på håltimmen förut. Körde samma som igår, 20 min cykel, 10 min cross och sen styrka. Kändes riktigt bra sen!

Slutade ganska tidigt men hade inte skjuts förrän kvart i fem så jag tog och pluggade lite faktiskt. Gjorde klart engelskan och började på fysiken, lite mindre att göra nu under helgen i alla fall :)
Nu ska jag äta lite kvällsmat! Hoppas ni alla har en bra kväll :D

Innan gymmet!

Har sånna komplex över mina ben asså. Men jag ser resultat från träningen faktiskt. Det här är dagsformen. Nu har jag något att jämföra med om några månader :)

Pappas gamla skjorta <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv