lördag 2 februari 2013

Tatueringar och naglar

Jag kan verkligen fastna en hel kväll framför datorn och bara kolla på bilder på tatueringar och naglar. De är båda en form av konst som jag verkligen älskar.

Funderar nästan på att göra gradient naglar igen. Tyckte om dessa färger!

Ingen tatuering eller naglar, men jag behöver dessa. Alltså, behöver.

Så fint.

Sjukt snyggt med animal print och det blåa gör det ännu snyggare.

Sjukt fint lack! Skulle inte säga nej till detta!

 Åh, vill ha sånna här!

 Älskar idén, någon gång gör jag nog dessa. 

Fin storlek och så detaljrik.

Älskar detta, glitter är aldrig fel på naglar.

Något av de sötaste jag sett på länge!

DESSA naglar gott folk, har jag planerat att göra imorgon. Har skjutit upp det ett bra tag och glömt bort dom. Men nu såg jag dom igen. Imorgon ska jag försöka.

Söt tatuering väl. Från Toy Story såklart. :')

En annan placering, sjukt fint. Skulle kunna tänka mig att ha denna själv.

Mycket arbete men riktigt fina!

Glitter asså...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv