lördag 23 februari 2013

Enda jobbet jag har

Har faktiskt varit duktig och skrivit en labb rapport i fysik, är nästan chockad. Har även hunnit sett två filmer och spelat x antal nivåer på Candy Crush innan jag började, men det är inte lika viktigt att nämna.

Pratade lite om skolan med dom jag skypade med igår eftersom jag hade utvecklingssamtal i torsdags och där snackade jag om hur lite motivation jag har för skolan. Då sa han något som var så himla sant, att det enda jobbet jag har just nu är att göra bra ifrån mig i skolan. Det är det enda som är begärt utav mig just nu och jag borde göra så bra ifrån mig som jag kan. Det är verkligen sant ju och jag har aldrig tänkt på det så förut. Det är det enda "jobbet" jag har. Ska verkligen försöka tänka på det när jag inte kan hitta motivationen till att plugga.

Nu ska jag ta en dusch, käka kvällsmat och tagga Melodifestivalen. Tycker det har varit riktigt bra i år faktiskt. Danny och Gina gör det jättebra och dom gör det hela värt att se. Bidragen har väl varit som vanligt och Sveriges musiksmak är ju intressant den med. Men det har ju blivit tradition att följa det. Det är underhållande att sitta och skratta åt folk som gör bort sig totalt haha.

Pauly <3

OMG, det här var seriöst en utav de roligaste sakerna i Jersey Shore. Skrattade så sjukt mycket åt detta. Äntligen ser jag en gif med det, kan dö lycklig nu haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv