måndag 4 februari 2013

Morgonpass

God morgon!
Gick upp klockan sex imorse, käkade frukost och åkte sen in till stan. Kom till Lamberget strax efter åtta. Var dock ganska sliten och orkade inte stressa så jag gick till gymmet runt tio. Sprang och gick på löpbandet 20 min, cyklade 15 min och körde ben övningar. Jag köttar alltid benen på gymmet men tränar nästan aldrig armarna. Inte så superbra kanske, men jag är så lost när det kommer till armar haha.

Tog mig en proteinshake innan gymmet och fick även en banan när jag kom till gymmet, hade nog inte orkat värst mycket annars för jag var jättehungrig. Måste äta omkring var tredje/fjärde timme för att jag ska få i mig nog, speciellt en dag då jag tränar! :)

Ska strax hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning + käka mat. Har ju faktiskt skola idag haha! ;) Ska kanske dra på Core passet ikväll, får se hur jag känner. Skulle vara kul! :D







1 kommentar:

  1. måste saga att blivit sjukt mycket mindre,skit snyggt! men vart finner du all inspiration & orken att fortsätta? :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv