söndag 3 februari 2013

Kortare hår

Tjosan!
Eftersom jag gjorde absolut ingenting igår som jag skulle ha gjort, så har jag en massa att göra idag. Lördagar är värsta chill dagen för mig, orkar aldrig ta itu med något haha.

Idag har jag hunnit sätta på en tvätt och faktiskt ehm...klippt mig haha. Mamma klippte mig lol. Hon har ingen erfarenhet eller något men jag orkade inte dra till en frisör så hon fick klippa mig den här gången. Vart lite kortare än jag hade förväntat mig men efter att första chocken lagt sig så kändes det faktiskt himla mycket bättre, håret känns friskare och bättre. :) + att jag är van att ha kort hår så det är inget ovant liksom. Så jag får väl gå runt i axellångt hår ett tag framöver!

Ska plugga lite nu och sen ska jag ut och springa eftersom det är så fint väder. Väldigt längesen jag var ute och sprang faktiskt så det ska bli intressant. Måste fixa en Februari Workout spellista på Spotify också. Är hyffsat trött på mina Januari låtar nu. ;)
Denna ska lugnt vara med i min nya lista:
Redfoo – Bring Out The Bottles

Ni får nog bättre bilder sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv