fredag 15 februari 2013

Feber och presenter

Haft två jobbiga nätter nu och imorse vaknade jag med feber. Eller jag är i alla fall 95% säker på att jag hade feber. Brukar alltid kunna känna sånt. Jag var obekvämt varm och svettades hela tiden, det var hemskt. Tog en värktablett och drog till skolan i alla fall. Dock tog det lång tid innan värktabletten kickade in så jag gick runt på skolan och mådde skit. Gick på första lektionen och sen ringde jag hem. Tog bussen till Grums och där hämtade pappa mig. Nu är jag i alla fall hemma i Värmskog. Febern har sjunkit för tillfället så nu känner jag mig bara sliten och förkyld.

När jag kom hem så sa pappa att jag hade fått ett paket på posten. Visade sig att det var min familj i Tennessee som hade skickat mig ännu ett paket. Denna gången innehöll det en Elmo mössa! Helt grym haha och sååå mjuk och bekväm. Kommer säkert gå runt i den hela helgen! ;) Hade även fått en choklad björn för Valentines day, från mina föräldrar. Kunde inte ha fått det någon bättre tillfälle för jag är så sjukt sugen på choklad som sagt.

Så nu ska jag käka choklad och kolla på serier. ;)




2 kommentarer:

Bloggarkiv