onsdag 6 februari 2013

Sjukt ovärt men värt

Har nyss gjort en fett ovärd trip in till stan för att möta upp mamma och syrran och sen bli skjutsad tillbaka hem haha. Fick i alla fall med mig jordnötssmör hem, så värt det! ;) Frös dock ihjäl på kuppen för det är fan snöstorm ute och blåser som bara den också, inte okey. Var inte speciellt trevligt. Så nu sitter jag med en kopp te och värmer mig.

Ska absolut inte ut i stormen sen igen för att traska över sjön till gymmet, det är banne mig inte värt det. Tränar nog hemma istället eftersom jag även sparar tid då så jag kan plugga mer, för det behöver jag verkligen göra känner jag! ;) I värsta fall får ja väl ta en vilodag idag och bara plugga. Problemet är bara att jag verkligen verkligen verkligen INTE har någon ork alls till att plugga ikväll...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv