torsdag 7 februari 2013

Börjar fan bli biff lol

Hemma igen efter ett härligt pass på gymmet! (y) Blev 20 min på cykel, 10 min crosstrainer (hatar deeet så jävla dryyyg maskin) och sen styrka. La även på mer vikt på en ben övning jag gör. När jag började gymma körde jag 30 kg och tyckte det var jätte jobbigt, nu kör jag med 50 :D 20 kg extra nu, inte så dåligt. Har fått mycket mer muskler i benen, det är jag 100% säker på, det både syns och känns. Feels good man!

Imorgon har jag ju även den där 3½ h håltimmen, så då ska jag hem och gymma + äta som vanligt. Ett sista Friskis pass för denna veckan. Har varit en bra vecka även fast det känns som jag knappt tränat (?), lol jag har ju fan tränat varje dag. Vet inte hur min hjärna tänker ibland för det känns som jag har varit jättedålig den här veckan :p Aja, än är veckan inte över! Men det ska bli sjukt gött med helg i alla fall :)



4 kommentarer:

  1. ALLTSÅ FAN!! Skrev sådär värsta långt igen så tryycker jag på skicka och gör ett blogg konto kmr upp!! Jag blir så j***** förbannad när sånt händer.
    The point IGEN!!'

    Stolt!!! Vet att jag har sagt det redan innan men är så stolt över dig att du orkar. Btw Fanny K. typ älskar crosstrainern. Ni kan kanske dela eran glädje för maskinerna. ;) Fast okej , jag tycker väl också att den är bra. Tar med armarna liksom. Men glöm inte att vila (2ggr i veckan iaf) för att annars kör du slut på kroppen och du kommer inte utvecklas längre eftersom kroppen och musklerna har fullt upp med att ta igen ämnesomsättning och krafterna!! Kram på dig goding!! <3 ;)

    p.s. kopierar detta nu för säkerhetens skull

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha du får se till att klicka rätt nästa gång och säkerhets kopiera! :D

      Tack så mycket! haha vet att hon älskar den, förstår inte hur, tycker den är så himla dryg lol. Ah, jag vilar en dag varje vecka, känns bra för mig :) Tack för tips och kommentaren! Kram <3

      Radera
  2. Jag har ju inte fått ngt svar...

    SvaraRadera

Bloggarkiv