lördag 16 februari 2013

Värdelöst

Nu är det snart dags för Mello! Hela min dag har spenderats framför tvn och datorn. Har verkligen ingen energi och har mått kasst, bättre dagar än denna har jag haft haha. Själva febern har hållit sig borta lite mer idag. Men ibland är jag verkligen jättekall och nästa sekunden svettas jag. Hatar det verkligen! Har även fett ont i halsen och pratar jätteskumt, inte kul.

Har inte värst mycket att blogga om känner jag. Är ganska depp om jag ska vara ärlig. Är bara så himla trött på att vara sjuk hela tiden att jag bara vill lägga mig ner och dö. Därför är det kanske bra om jag håller mig borta från bloggen at the moment, vill inte sprida för mycket negativa tankar och just nu är jag ganska depp som sagt.
Hoppas i alla fall att ni därute har det bra och är glada och friska. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv