onsdag 6 februari 2013

Blogilates kväll

Stressad och med gränsfall till huvudvärk gav jag upp förut på att plugga. Får väl repetera allt imorgon och läsa igenom alla anteckningar igen så får det gå som det går sen :)

Fick nog med psykologi så jag kände för att träna liiite i alla fall haha. Körde två Blogilates videos på youtube. Länkar dom under här. Den första är faktiskt helt okey att göra och den andra videon får en att vilja dö. Andra gången jag körde den och jag orkade faktiskt hänga med den här gången, första gången gav jag typ upp! Nu har jag ju även min Yoga matta så det gör inte lika ont som på ett hårt golv. ;) Första gången hade jag inte mattan och kunde inte köra mer pga att mina höftben gjorde så ont mot golvet. Anyways så är den helt grym, mina ben skakar så sjukt mycket när jag kör den haha, love it!
Tycker inte om att inte köra cardio och bara styrka när jag tränar, men imorgon har jag tid att dra till gymmet så då kör jag båda igen. Som sagt så är all träning bättre än ingen träning och idag var detta perfekt! :)

Orkade inte äta något nu heller så jag tog en snabb dusch och tog en proteinshake istället. Får duga ikväll.
Nu ska jag läsa igenom psykologin och läsa lite ur svenska boken. Imorgon kommer inte vara en rolig dag. Men när skoldagen imorgon är över kan jag pusta ut jämt lite i alla fall. Sen får jag ta nya tag och fokusera på alla andra skolsaker jag har att göra haha.
God natt! :*

En för butt och en för inner thighs. Hon har jääättemånga olika för hela kroppen (y)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv