tisdag 26 februari 2013

Charlottenberg och Arvika

Har haft en heldag i Charlottenberg och Arvika idag med mina föräldrar. Hittade en massa fint i Challa men köpte bara en tröja från HM tillslut. Sen åkte vi tillbaka till Arvika och pappa åkte till jobbet. Jag och mamma handla lite, sen käka vi lunch och efter det drog vi till gymmet vid badhuset. Tror jag har blivit för van Friskis för jag tyckte inte alls om att vara där. Det var litet, trångt och bara allmänt gammalt. Saknar Friskis :( Har inte tränat på typ 1,5 veckor nu pga min förkyldning + febern så det var skönt att träna igen. Kände mig dock mycket svagare. Kanske var mentalt, inte vet jag, men mina ben höll på att dö ett tag haha.

Imorgon ska jag in till Karlstad med mamma. Jag måste dra till Universitetet och plugga. Blir intressant det, tycker det är jätteläskigt där, allt är så stort och alla är så gamla haha. Ikväll ska jag äta mat och kolla på fotboll. Bästa kombinationen? ;) Ha det bra! ;*

Tror förresten jag hann se typ 20 pers som jag kände i Arvika och vi var där några timmar bara hahaha!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv