torsdag 14 februari 2013

Sjuk hela tiden

Igår var det hemskt på kvällen, jag började frysa så otroligt mycket igen att jag verkligen skakade. Fick ha på mig tjocka strumpor, mjukisbyxor, t-shirt, huvtröja och mössa samt ligga med täcket över huvudet för att jag skulle kunna sova. Tänkte dock inte att jag var sjuk utan bara att jag frös mycket för någon konstig anledning.

Imorse vaknade jag dock med en tung känsla i bröstet. Hostar och är helt borta i huvudet. :( Kände ju att jag inte mådde helt rätt igår kväll men drog och tränade ändå för jag kände att jag orkade. Kanske inte var så bra ändå haha. Idag mår jag verkligen kasst asså! :\

För att vara lite mer positiv så önskar jag er alla en glad alla hjärtans dag i alla fall! Jag själv fick ett par jättefina örhängen från mina föräldrar (fick med mig ett paket i måndags som jag skulle öppna idag). :) Slapp även laga mat idag, fick ta från dom jag bor hos. Hann även med bussen hem från torget, vilket var helt ofattbart. Hade sånn tuuuur! Pappa anmälde mig även till Högskoleprovet. Sånna små saker gjorde min dag okej ändå.

Som sagt tänker jag bara vila ikväll och sen lägga mig tidigt. Är sjukt sugen på choklad att jag nästan funderar på att dra och köpa någonstans haha. Har ju faktiskt varit helt utan i över en månad! Dock vore det bara dumt så jag håller mig till mitt älskade jordnötssmör och te ikväll antar jag! ;)

Som svar till den som kommenterade anonymt igår, har skrivit lite om det i det här inlägget! :) Funderar på att göra ett till inlägg om det dock, eftersom så många verkar undra vart jag får inspiration/motivation. 




2 kommentarer:

Bloggarkiv