söndag 3 februari 2013

Inte speciellt peppad

God kväll folket!
Imorgon börjar en ny vecka och jag är jättepepp. Är så pepp att jag inte tänker dra på tyskan imorgon utan ge mig själv en stor sovmorgon där jag ska gymma och plugga psykologi. Jag är alltså sjukt opepp på skola hahaha...Har absolut ingen motivation att dra till skolan alls. Men förhoppningsvis försvinner den känslan igen snart. Börjar istället 13.20 imorgon, jag behöver verkligen det känner jag och därför tänker jag låta mig göra det också. Ibland måste man faktiskt få vara lite fri.

Annars har jag läst ut en kass bok för engelskan ikväll. Har även käkat kvällsmat och hängt upp en tvätt. Tror faktiskt jag ska ta och läsa ur min egna bok nu innan jag ska sova. Har inte läst ur den på ett bra tag. Läser fortfarande tredje boken i The Immortal Intruments serien. :)

Hoppas ni andra också planerar att ha en bra start på veckan på ett eller annat sätt! Let´s do this!

Det är så kort haha, but I like it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv