tisdag 5 februari 2013

February workout playlist

Jag svär att varenda människa som tränar på Friskis läste mitt förra inlägg och sprang till Friskis direkt. Det var så himla mycket folk haha, har aldrig varit med om så mycket folk på gymmet tjugo över åtta på en tisdags kväll. Well, well, jag hade ett kick-ass pass ändå. Cyklade 20 min, powerwalkade 15 min direkt efter och sen köttade jag ben. Benen skakade verkligen på sista maskinen, awesome! (y)

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen käka kvällsmat av något slag. Ingen aning vad jag ska käka, men någonting måste jag få i mig i alla fall! :)
God natt!

Min February workout playlist (finns vissa som jag alltid måste ha med haha):

Pitbull Featuring Chris Brown – Hope We Meet Again
Redfoo – Bring Out The Bottles
De Vet Du – Fucka Ur
Far East Movement – Change Your Life
Rihanna – Right Now (feat. David Guetta)
B.o.B – Out Of My Mind - feat. Nicki Minaj
Breathe Carolina – Hit And Run
Tom Pulse – Cuando - Sunshine Radio Mix
3OH!3 – DO OR DIE
Scooter – 4 AM - Radio Version
Nicki Minaj – Pound The Alarm
David Guetta – Turn Me On - feat. Nicki Minaj
David Guetta – Memories (feat. Kid Cudi)
Noisecontrollers – So High - Radio Edit



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv