tisdag 19 februari 2013

Stan imorgon

Tjenare. Har blivit bättre och bättre för varje dag och idag kan jag äntligen prata lite bättre i alla fall. De två senaste dagarna har jag haft sjukt ont i halsen och helt ärligt, haft ingen röst alls. Men nu känner jag mig i alla fall bra nog att dra till skolan igen så imorgon drar jag in till stan. Ska dock bara vara i stan imorgon och torsdag. Har en vanlig dag imorgon och på torsdag har jag bara prov på morgonen och sen slutar jag. Har även utvecklingssamtal på torsdag så jag åker hem sen. Har nämligen bara en lektion på fredag, så det är sååå inte värt att stanna i stan för det.

På tal om prov så kom jag nyss på att jag har ett kemi prov på torsdag. Ska nog börja läsa lite haha. Blir dock trött på att plugga bara jag tänker på det. Jäkla kemi asså..

Dags att ta sig an kemi boken....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv