lördag 23 februari 2013

Kanske värt att plugga då?

Lördag och jag har ingenting planerat, as usual (?). Har haft så himla döda helger asså, men eftersom jag är sjuk så är det väl bra antar jag. Borde plugga lite, men får se hur det går med det haha.

Ska även kolla på en film jag ladda ner igår, Silver Linings Playbook. Jennifer Lawrence är ju med i den, så jag ville se den. Tror inte den har kommit ut på bio i Sverige än, så segt att få hit vissa filmer haha. I somras kollade jag på Brave i U.S.A i juni och den kom ut i Sverige på bio i början på september haha. Galet att det kan vara sånn skillnad. På tal om U.S.A så skypade jag som sagt igår med dom jag bodde hos i somras. Saknar dom jättemycket och jag önskar verkligen att jag kunde åka dit nu direkt. Pappan där, som äger flygplanet, sa att om jag pluggar bättre så kan jag få "flip the plane" nästa gång jag kommer. Dvs göra loops och barrel rolls osv med planet, själv. Yepp, tror jag ska plugga lite nu haha. Helt galet! I somras hade han inte börjat gjort det med sitt egna plan men jag fick möjligheten att flyga med hans vän i ett annat plan en morgon och då fick jag vara med och göra loops, barrel rolls och spins. Riktigt grymt! Jag var verkligen bortskämd i somras haha ;)

En av de många gångerna vi flög i hans plan i somras :)

Ett ryskt plan som jag var med och gjorde loops osv i, ganska stort plan. :) Ugh, typ 6 på morgonen men ändå upp emot 30 grader. Var nog varmaste dagen!



2 kommentarer:

  1. SIlver linings playbooks is fabulous!:) G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Seriously? I thought it sucked big time haha!

      Radera

Bloggarkiv