måndag 4 februari 2013

Plugg

Skummaste måndagen ever, känns som det är torsdag! :\
Fick i alla fall ett mejl förut där det stod att pappa har bokat våra tågbiljetter ner till Göteborg den 23 Mars. Vi ska nämligen på Turistmässan tillsammans. Första gången jag ska dit, kommer blir jättekul! :) Lite positiva nyheter på en tråkig och kall måndag som denna!

Tänkte kanske dra på Core sen men det får jag tyvärr skippa. Måste plugga inför ett psykologi prov som vi har på torsdag, har knappt börjat eftersom jag är sämst i världen på att ta tag i skolarbetet jag har. Men eftersom jag tränade i morse känns det ju helt okej ändå! :)

Ikväll kommer jag lyssna på lugn musik, plugga psykologi, dricka te och äta jordnötssmör. Sounds like a plan haha! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv