onsdag 27 februari 2013

Lista

Kvällsunderhållning...

1. What is your best friends name?
- Fannie :*
2. What color underwear/boxers wearing now?

- Gråa
3. What are you listening to right now?

- B.o.B ft. Ryan Tedder - Never Let You Go
4. Whats your favorite number?

- 9
5. What was the last thing you ate?
- Jordnötssmör 
6. If you were a crayon what color would you be?
- Gold (eller lila)!
7. How is the weather right now?
- Mörkt så jag ser inte. Men förmodligen kallt!!
8. Who was the last person you talked 2 on the phone?
- Pappa!
9. The first thing you notice about the opposite sex?
- Klädstil haha
10. Do you have a significant other?
- Nope
11. Favorite TV show?
- Dont judge men Snooki&JWOWW (eller Jersey Shore)...blir alltid på bra humör av det :)
12. Siblings?
- Två systrar, 5 och 6 år äldre
13. Height?
- 166/167 cm, något sånt. Hyffsat lagomt sådär tycker jag.
14. Hair color?
- Blond med en lagomt snygg utväxt ;)
15. Eye Color?
- Mörkblå
16. Do you wear contacts?
- Nej!
17. Favorite Holiday?
- Thanksgiving och jul
18. Month?
- Hmm, Juni kanske :)
19. Have you ever cried for no reason?
- Haha ja
20. What was the last movie you watched?
- The Silver Linings Playbook
21. Favorite Day of the Year?
- Har nog ingen, försöker göra alla dagar bra :)
22. Are you too shy to ask someone out?
- Förmodligen!
23. Can you do a headstand (not using the wall)?
- Nej, men vill kunna!!
24. Hugs or Kisses?
- Hugs :)
25. Chocolate or Vanilla?
- Åh beror på vad. Men chocolate kan jag väl säga!
26. Do you want your friends to respond to this?
- Om ni vill, kommentera på ni.
27. Who is most likely to respond to a text from you?
- Ebba svarar alltid :)
28. Who is least likely to respond to a text from you?
- Alla brukar svara, vissa är bara sjukt sega
29. What books are you reading?
- City Of Glass
30. Piercings?
- Två hål i vardera öra
31. Favorite movies?
- Måste nog säga Transformers filmerna!
32. Favorite football Team?
- Football = soccer bestämmer jag nu. FC Barcelona och VSK såklart (Värmskog haha) :)
33. What are you doing right now?
- Sitter i min säng, lyssnar på musik och svarar på det här.
34. Butter, Plain or Salted popcorn?
- Saltade.
37. Dogs or cats?
- Hundar.
38. Favorite flower?
- Åh, körsbärsträd blommor. You know what I mean!
39. Been caught doing something you weren’t supposed to do?
- Yes hahaha
40. Do you have a best friend of the opposite sex?
- Många bra vänner, men ser Fannie som min bästa vän :)
41. Have you ever loved someone?
- Bortsett från vänner och familj, nope.
42. Who would you like to see right now?
- Saknar mina systrar och bästa vän, så dom!
43. Are you still friends with people from kindergarten?
- Vänner och vänner...njaa. Skulle nog säga nej där.
44. Have you ever fired a gun?
- Nope.
45. Do you like to travel by plane?
- Haha, om jag gör. Bästa som finns!
46. Right-handed or Left-handed?
- Höger.
47. How many pillows do you sleep with?
- Bara en faktiskt!
48. Are you missing someone?
- Samma som jag sa att jag ville träffa!
49. Do you have a tattoo?
- Inte än ;)
50. Are you happy with your current life?
- Ja, men jag ser även fram emot framtiden.

Tycker dessa människor är så jävla underbara haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv