torsdag 6 september 2012

Allt är ovärt

Tjosan! Himla ovärd dag asså. Drog till skolan vid 11, men åkte typ direkt in till stan igen. Var utanför värmlands museet och körde några lekar, drog in till stan sen för en "poängjakt", vi var i olika lag. För 20 poäng skulle man springa igenom en fontän. Offrade mig för laget och fryser fortfarande, 5 timmar senare typ. Vet inte varför men jag tänkte att vattnet inte skulle vara så himla kallt, det var det visst kan jag meddela. Roligast var dock när man skulle sminka en kille i gruppen, har världens roligaste video men jag kommer nog bli dödad om jag lägger upp den tyvärr. Kanske kan lägga upp videon från när jag springer i fontänen sen dock, om den inte är helt hemsk haha!

Har nu käkat varm mat, druckit te, bytt om till varma kläder och ska dra och träna sen för att få tillbaka lite värme i kroppen! ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv