onsdag 5 september 2012

Ive got the time

Sova, skola, träna, äta, plugga, sova, skola, träna, äta, plugga. Det är mitt liv just nu och det är ganska awesome om jag ska vara ärlig! Det bästa med att bo i stan är verkligen att hinna med både skolarbete och träning utan att det blir stressat eller jättesent! Det är också chill att kunna äta när man själv vill, jag kan själv planera min eftermiddag utan några speciella tider.
Imorgon har jag inga lektioner, så sjukt chill. Börjar 12.20 varje torsdag men imorgon är det en aktivitetsdag så vid 11 ska alla IB-klasser käka lunch tillsammans och sen ska vi dra in till stan och göra en massa saker. Typ...nollning liknande! Är inte så himla pepp just nu men det blir nog bra ändå.

Känner redan nu hur mina muskler värker från träningen förut, hela jag är öm haha. Var och gymmade med Lovisa och HM idag med! Damn vad muskler man får se där borta asså, dööör :')! Så fult när en kille nyss kört en maskin så ligger vikten på typ 80 kg, så kommer jag dit och byter till typ 15 kg hahaha! Man känner sig ju lagomt...klen och liten!
Men har köpt kort nu för 4-månader, så nu blire att kötta som fan!! För er som undrar kan jag meddela att Friskis är precis tvärs över sjön från mig så det är asnära och bra. :)

Tror jag ska dedikera den här kvällen till att bara chilla och sen lägga mig tidigt! Det behövs ibland faktiskt. Känner mig ganska sliten just nu! Har ju sovmorgon så jag gör hellre läxorna på morgonen eller imorgon kväll, I´ve got the time. Fyfan vad gött att kunna säga så haha!
God natt ;*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv