tisdag 25 september 2012

Like we are gonna die young

Tjosan mina söta små vänner! Tisdagar suger också och jag höll på att dö under första lektionen imorse som var fysik, fattade ingenting och var allmänt död. Men under nästa lektion fick jag ett litet sms från pappsen som sa att han hade beställt mina Dr. Marten (aaaaaaaw yeaah)! :D Resten av dagen var helt okej, tog en powernap under T.O.K (Theory Of Knowledge) lektionen, vem i helvete fattar det där ändå? Finns ju dock inget att fatta egentligen...
Blev iallafall lite piggare och klarade av resten av lektionerna hyffsat bra! Det är bra med TOK ibland ;)

Jag kan dock erkänna att nörd som jag är har jag totalt nördat Ke$has nya singel (äntligen?!) "Die Young", tycker den är riktigt grym! Och alla som säger att den låter som andra låtar, welcome to the twentyfirst century :) Replay, replay, replay!! Den gör mig glad! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv