torsdag 27 september 2012

Att leva i nuet

Sitter här och lyssnar på musik efter en kort men intensiv skoldag. Kändes som det gick åt helvete på provet men när jag gick därifrån fick jag ett sms av pappa där det stod att mina skor är i Grums så vi ska hämta dom imorgon (hoppas bara på att allt stämmer nu), kändes lite bättre då! :)
Nu är det snart helg och det ska bli så himla gött. Imorgon kväll ska vi få besök och på lördag ska jag som sagt på Trampen, sååå inte taggad på att gå en mil ute i skogen. Så känner jag dock varje gång inför Trampen och sen så är det alltid kul ändå haha! 
Förra året sa Fannie och jag att det skulle vara våran sista tramp...

Men det gäller att ta en dag i taget (suger verkligen på att leva i nuet) och strax ska jag väl fixa något ätbart och så ska jag nog gymma sen! :) 
Skriver det här så jag inte kan skippa det haha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv