måndag 3 september 2012

Karlstad levererar...typ

Åh måndagar är så långaaaa. Började 8.25 med drygt tre timmars tyska. Åt en kass lunch och hade sen non-stop lektioner fram till 17.35. Hade absolut ingen energi på slutet, hade ont i huvudet och var helt död mentalt.
Men SEN folket hade jag världens tur med bussar och kom hem strax innan sex och kunde äta mat i ett hus helt för mig själv. Den känslan <3 Känslan av att kunna komma hem direkt är så sjukt skön asså. Det låter lite stört men att gå runt och dryga i 2 timmar efter skolan är inte så kul efter ett x antal ggr! ;)

Kom iallafall hem, käkade som sagt, pluggade faktiskt sen men vid typ halv nio fick jag nog och drog ut och tränade. Sprang typ 3 km och powerwalkade 1 km, fett gött! Så roligt med andra som också är ute och tränar i stan samtidigt, känns inte lika öde och skumt då! :)

Kan ju även nämna att jag tog "fel" buss imorse. Asså, det var rätt nummer och allt, men när jag satte mig på bussen och den åkte iväg slog det mig helt plötsligt "Wtf dude, bussarna här går ju åt två håll!!". Fick gå upp och fråga han som körde och sen sitta och vänta lite vid sista hållplatsen innan vi vände tillbaka. Ingen big deal, men damn vad onödigt haha! Har seriöst inget lokalsinne at the moment! Enligt mig var det logiskt att bussen åkte det hållet för att komma till stan. Men så var då inte fallet!

Än så länge har det gått mega bra ju! :) Tycker det kan fortsätta såhär!
God natt kära vänner ;*

Än så länge får det här placet tre tummar upp. 
Hahaha dör, random bild från Köln, Tyskland. Och ja, tyskar är långa, det är inte jag som är dvärg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv