onsdag 19 september 2012

Standard

Ett Step pass senare sitter jag nu här. Jisses, hardcore idag! Gick ju förra onsdagen och frågade sen om det var samma steg varje gång, hon sa ja. Så när jag ska boka ser jag att det är en kille, jaha, men det är ju ändå onsdag så det måste vara samma steg. Åh så fel jag hade! :) Var lite borta idag också och blev riktigt sur på mig själv när jag inte klara att komma ihåg allt (det är ändå redigt mycket, men jag är som jag är), men ändå gick det hyffsat. Så nu vet jag vilka steg dom kör på måndagar också, värt att köra det på måndagar också? :)
Hoppas verkligen inte att jag vaknar imorgon på samma sätt som förra veckan bara, med världens kramp :(

Nu blire dusch, plugg, te + lite kvällsmat! Standarden asså haha.

Östersund med syrran :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv