lördag 15 september 2012

Hösten

Vet inte riktig vad det är i år men jag är så glad över att det är höst. Jag älskar sommaren men hösten har alltid varit snäppet bättre, i år är jag typ, överdrivet taggad (det kanske märks? haha). Jag brukar inte tycka om höstkläder men i år längtar jag efter att äntligen få ha på mig varmare kläder. Det är ju så mysigt :') Jag funderar nästan på att försöka övertala mina föräldrar till att köpa mig ett par Dr. Martens. Tycker det är så sjukt snyggt, och dom är ju de perfekta höst/vinter skorna!
Sen är även min favorit högtid under hösten, nämligen Thanksgiving. Ganska konstigt att det är min favorit högtid då det inte ens firas i Sverige men jag älskar den bara, så sjukt mysigt!
Fast inte snön och vintern, då blir man bara möllad och nerdängd i snöhögar! Hösten får vara extra lång i år tack!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv