onsdag 12 september 2012

Te och step

Nytränad, nyduschad och har nyss käkat kvällsmat, sitter nu här med en te mugg. Te är ju verkligen så himla beroende typ. Speciellt nu när det är höst, bästa man kan dricka. Måste ha det till frukost och kvällsmat varje dag, minst!
Step var faktiskt riktigt roligt och det var way lättare här än det jag prova på i Tennessee herregud! Onsdagar kommer absolut vara min Step-dag framöver. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gymma imorgon eller om jag ska "go wild and crazy" och prova på Yoga. Har aldrig testat det och hört väldigt olika respons från folk som provat det. Tror det kommer vara för lugnt för mig. Jag är mer en "hardcore tempo med hög musik"-person, men får se om jag testar det, bara för att. :)
Men testa absolut Step om ni är nyfikna, fett värt! Och va inte sådär fjolliga och våga dra dit själv. Ska erkänna att jag helst ville ha någon kompis med mig, men jag drog dit själv och det var absolut inga problem alls :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv