måndag 17 september 2012

Jag gjorde det ändå

Egentligen hann jag inte gymma, jag gjorde det ändå. Visste inte att jag hade så mycket byggt upp inom mig för helt plötsligt hände en sak förut (som inte var så hiiiimla hemsk) och bam, min värld höll på att rasa samman. Jag blev så extremt sur, arg (mest) och ledsen samtidigt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Jag har aldrig förut powerwalkat i den farten som jag gjorde till gymmet. Tog ett tag tills jag chilla ner mig men efter ett tag in i träningen så började jag äntligen tänka klart igen. Träning är bästa terapin ever!

Blir aldrig trött längre heller. Är som ett energi knippe, har inte varit trött på ett bra tag nu! Galen tjej med humör och energi problem atm.

Måste tipsa om en awesome låt som syrran tipsa mig om förut, Demi Lovato – Unbroken! F-f-faaaaaabulous! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv