torsdag 13 september 2012

Just because it burns, doesnt mean youre gonna die

Först och främst, lämnar ni en kommentar, så svarar jag alltid på den. Så svaret finns vid eran kommentar efter ett tag! Alltid kul att få feedback :)

Har haft en konstig dag om jag ska vara ärlig. Vaknade av att jag hade kramp i min ena vad, första gången jag faktiskt fått kramp. Inte trevligt att vakna utav det kan jag ju meddela. Lagomt med panik där. Var sen livrädd att gå upp samt gå någonstans. Men jag tog mig iallafall ner till köket, slog tån i kylskåpsdörren. Kom sent till skolan. Fattade typ ingenting på lektionerna. Och nu sitter jag här, dricker te och svälter ihjäl för att min mat är frusen. Ska ju hem till Värmskog imorgon för första gången på cirka två veckor, det enda jag har längtat efter är att käka mammas mat.

En annan skum sak var att jag igår tänkte länka en ny bra låt på bloggen men ändrade mig för att det inte fanns någon bra YT-video. Så går jag in idag och nu finns det en massa nya videos. Jag hörde den ju dock för första gången igår och den är ju ny...men ändå! Det är iallafall P!nks nya single "Try"! Underbar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv