fredag 14 september 2012

Nördigast

Är nu hemma i Värmskog igen efter typ två veckor och det känns faktiskt jätteskumt! Men så gött att ha tillgång till alla mina saker och kläder. Heaaaven <3

Kollade nyss på första avsnittet av Glee säsong fyra. Åh vilken jävla nörd jag är, är helt upprymd och glad nu för det var helt fabulous!! Helt jävla fab var det! Dom gjorde det så himla bra verkligen, är så stolt :'D Längtar redan till nästa veckas avsnitt! Vill veta mer om Puck, Mercedes och Santana. Åh jag dör. Gleek nummer ett eller vad? Måste nog lugna ner mig nu. Men innan jag chillar måste jag berätta en sak, när Rachel sitter med den nya killen sitter hon exakt på den sten bänken där jag stod när jag var på stan. OMG jag har rört samma sten som Lea Michele. Det var även samma månad för dom spelade in i Juli när vi var där. *dör*
Dock var jag ju faktiskt på en Idina Menzel konsert i Nashville (hon som spelar Rachels morsa) så jag har sett någon från the Glee Cast live. Så COOLT!

Nog med nördighet för ikväll. Ska sova och tagga inför en helg ute i ingenstans nu. God natt ;*

Suddig bild på mig idag, så att ni inte glömmer bort hur jag ser ut liksom...fin nyckel också hahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv