tisdag 11 september 2012

Äntligen hemma

Tjosan! Kom hem till Karlstad igår kväll efter en...intressant långhelg i Östersund. Det var iallafall kul att träffa syrran igen och det var såklart väldigt fint däruppe med alla berg, floder och sjöar! :) Har även blivit så sjukt van långa åkturer nu så jag inte ens bryr mig eller tycker det är jobbigt. Tar lika lång tid att åka bil upp till syrran som det gör att flyga över Atlanten. Har rest sjukt mycket i år haha! :D

Det var fett drygt att vara tillbaka i skolan idag men jag drog till tandläkaren och missade typ en lektion. Har missat ganska mycket asså men jag är så jävla opepp så jag bryr mig faktiskt inte, än så länge har det iallafall inte varit några stora problem!

Ska dra och gymma sen iallafall, måste väl plugga lite också. Back to rutiner och tråkig skola men jag bryr mig inte för fyfan vad gött det är att bo i Karlstad!

Har sagt det förut och säger det igen, The Script är aldrig dåliga! The Script – #3 Deluxe Version
Äntligen ett nytt album :')

Headphones in, world out!

 Ristafallet!

Idag innan tandis! :)

Har en massa bilder från Östersund men har tyvärr inte min kamerasladd här i Karlstad så bilderna kommer till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv