tisdag 25 september 2012

Me, myself and elmo

Än en gång pallar jag inte plugga mer psykologi, tar en break, randomly kollar 9gag och får än en gång syn på världens psykologi bild (den handla om hjärnan). Asså, läskigt, riktigt läskigt. Blir lite rädd att det är Marianne (min über strikta lärare) som sitter där och lägger upp dom där bilderna bara för att psyka mig...

Skippade faktiskt träningen idag bara för att jag måste tvinga mig själv att plugga så att jag kan dra på Step imorgon med gott samvete! Nu sitter jag ändå här och känner mig värdelös för att jag inte tränar haha. Har verkligen blivit så nu, tränar jag inte får jag skuldkänslor som fan, även fast jag är så duktig annars! Jobbigt men ändå bra på ett sätt.

Nu ska jag plugga hjärna, läsa ur svenska boken om den självmordsbenägna tjejen (mår fan illa när jag läser den) och dricka en maaassssaaa te! Ikväll är jag inte ensam heller :*
// foreveralonetjej med elmokeps








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv