onsdag 19 september 2012

Im on a roll!

Skulle ner och fixa kvällsmat, slutade med att jag stod i köket och pratade med morsan i familjen som jag bor hos, i en timme haha!! Amerikaner och att vara social går ofta hand i hand har jag märkt. ;) Har mycket att säga ju, inte mitt fel att det är roligare att prata än att plugga psykologi haha! Börjar dock så sent imorgon så jag kan vara uppe sent inatt (och blogga hur mycket jag vill istället för att plugga haha) och ändå bli hyffsat utvilad :D
Nördar P!nks nya album som nu finally finns på Spotify, är inget die hard P!nk fan precis men än så länge har jag tyckt om varenda låt! Awesome med ny musik, typ min lilla drog, om det är något som är en obsession så är det ny musik...
Om ni vill lyssna, P!nk – The Truth About Love.Very good tycker jag :)

God natt ;*


Annan skön låt! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv