måndag 24 september 2012

Långa måndagar

Först av allt, vad många som läste min blogg igår, kul hörni! :)

Idag, måndag, längsta dagen ever. Men den gick ganska snabbt ändå, var i någon slags trans och bara körde på från 8.25 till 17.10! Vi har även ändrat schemat och personligen tycker jag att det blev mycket bättre.
Efter skolan sprang jag till Footnews och provade Dr. Martens igen, blir att köpa ett par nu ändå efter mycket positiv kritik från alla jag frågat, yeey! :D Det blir dom lila såklart (är dock liiivrädd över att pappa inte ska hinna beställa typ och att dom ska ta slut haha, är världens tönt!) för dom är så himla fab! :)
Sen stressade jag hem, slängde in alla väskor, bytte om och drog till Friskis för ett Step pass med Lovisa. Har haft världens träningsvärk i låren nu i tre dagar typ och haft rejält ont i mina vader, så det var motigt i början, speciellt på en tom mage. Men det gick även denna gången och nu har jag äntligen fått i mig mat och duschat! :)

Ska försöka slänga ihop någon världelös labbrapport nu och sen plugga hjärnan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv