lördag 29 september 2012

Exhausted tjej

Tjosan! Jag är dötrött. Exhausted. Livlös typ. 
I fredags kom jag hem till ett hus fullt av trevliga amerikaner, sa hej då till en underbar kompis (och familj) som ska flytta till U.S.A! Kommer sakna henne jättemycket men vet att hon kommer få det så grymt där borta! :D<3

Idag gick jag upp tidigt! Åkte till Kil och gick Värmlandstrampen. I våran patrull var det jag, Fannie, Madu, André och Marcus! Det var väl helt okej asså. Var dock rejält kallt, men sen gick vi upp för en slalom backe, då blev det varmt, sen blev man kall igen, och så blev det varmt för att man sprang, så blev det kallt för det regnade. Så när jag kom hem förut frös jag så jag skakade och mådde asdåligt, hoppas verkligen inte jag blir sjuk!! 

Ligger nu här i sängen efter en varm dusch med varma kläder och ett täcke på! Har även ont i huvudet och ont i benmusklerna. Yey! Uuh...
Ska kolla på nya Glee nu och tänka på annat! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv