söndag 30 september 2012

Min september

Nu när det är lite mindre än en timme kvar av September 2012 kom jag att tänka på vad jag faktiskt har gjort den här månaden. Tog en trip down memory lane och kollade in blogginläggen från denna trevliga månad. 


Jag har varit på fest, flyttat in till Karlstad och trivs jättebra! Har märkt att jag har mycket mer tid nu när jag har flyttat in till stan och har kunnat lägga flera timmar på träning vid Friskis! Under "nollningen" sprang jag genom fontänen på Stora Torget och frös sedan ihjäl. Jag hälsade även på min syster uppe i Östersund under en långhelg då hon fyllde år! :) En massa grym musik har kommit, nytt album från P!nk, Carly Rae Jepsen, Mumford & Sons och även de bästa, The Script. En ny singel från Ke$ha och även One Direction har spelats flera gånger. En riktig musik månad! (Om exakt en månad idag kommer även 3OH!3´s nya album ut, taggad som as)
Jag har köpt mina fabulous Dr Martens och fått världens skavsår. Varit badass och tagit spruta. Sagt hej då till en underbar vän som ska flytta och gått trampen!

Det har varit en grym månad och jag har hunnit med extremt mycket! Oktober är dock väldigt välkommen, Halloween och Arvika marten väntar runt hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv