lördag 15 september 2012

Lördag med Island

Det bästa med att vara hemma (och ha turen med sig att föräldrarna är ute när man vaknar) är verkligen att ha på våran Webradio med den bästa stationen på, Flass 104,5 (från Island) när man käkar frukost. Det ska såklart vara på ashögt så att man sen kan dansa runt som en galen unge och sjunga med! Seriöst, bästa radio stationen ever, ni kan lyssna på den HÄÄÄR!!, klicka bara upp till höger typ! ;) Awesomeness! Bäst är dom random låtarna från island som kommer på ibland...

Är sjukt festsugen idag men det kommer jag tyvärr få vara ett tag framöver nu för jag är fattig! Ikväll ska jag istället på en get-together med scouterna, göra olika aktiviteter, grilla och kolla på bilder från detta år. Blir nog mysigt det med! :)

Ska ut och träna nu i det fina vädret, springa eller gå, vet inte vad det blir. Det visar sig iallafall på vågen att det lönar sig att bo tio minuter från gymmet (var asrädd att jag hade gått upp eftersom jag fuskade lite förra helgen) men kunde andas ut imorse då jag gått ner istället! :'D

Ha en bra lördag ;*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv