torsdag 20 september 2012

Galen mördare-ish

Musik på högsta volym, tjocktröja och halsduk + sockor på. Hemma i Värmskog? Jepp! 
Min kära pappa har nämligen inte satt på värmen än..."Äh jag kanske gör det imorgon!" är svaret...
Drack världens te mugg förut men fryser fortfarande, har inte käkat så himla mycket idag så jag får skylla mig själv! :\ 
Jag har en långhelg framför mig med inget planerat. På ett sätt är det helt underbart, men ändå skulle det vara kul att dra ut. Kanske drar på tonår imorgon om jag pallar, annars tänker jag bara chilla + tvinga mig själv att plugga! ;)

Är så jävla fjortis och tar en massa cam-bilder, skyller på att jag bloggar! Försökte även le med tänderna, det är fan omöjligt med min lilla käft + tandställning, ser ut som en galen mördare, men jag lägger ut den ändå, bara för att jag inte ska vara så feg haha! Ska bli så gött när den försvinner, mina tandisar har ju lovat mig att den är definitivt borta innan studenten! Bara en sak kvar att fixa och sen är den borta, dock är detta problemet ett ganska stort dilemma. Men whatever, positivt tänkande! :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv