tisdag 18 september 2012

Nu är det över!

Måndagar och tidagar är långa och hemska. Men nu är det över och på fredag är det studiedag så nu kan jag andas ut! Efter en lång och dryg skoldag drog jag till Footnews och provade på Dr Martens för första gången, tveeek om de är värda 1400 asså, även fast jag älskar stilen!

Sitter nu och väntar på att min lax ska tina upp (pallade inte ta ur den från frysen imorse, ångrar det lagomt mkt nu när jag i princip svälter...). Ska dedikera kvällen åt psykologi plugg och så måste jag även läsa typ 70 sidor ur den "självmordsbenägna flickan-boken" som vi läser i svenska. Ska nog gymma också om jag hinner, kommer bli galen annars haha! ;) Annars är det ju Step imorgon, taggaaaa!

Jag idag! :)

 Snygga eller clown-varning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv