lördag 22 september 2012

Kallt, ont och ångest

Gick ut. Vände direkt om och gick in och satte på mig en jacka och mössa, fyfan vad kallt det är! Så kallt att det gör ont i halsen när man springer i början. Är så jävla fashionista när jag ska träna också, rosa t-shirt, ljus grön jacka, randig mössa och lila hörlurar. Tur att det inte är någon fashion show! ;) Man gör sig inte snygg för att träna, man tränar för att bli snygg ju! 
Sprang iallafall 2km och PWade 2km hem. Fick vid ett tillfälle sätta mig vid sidan av vägen för att jag fick världens random smärta, men ja, det sög, men whatever.
Är nu nyduschad och njuter av en stor kopp te! Så awesome!

Tyckte jag såg så dum ut att jag var tvungen att ta en bild....typiskt mig haha

Har sånn jävla lår ångest, tror inte jag är den enda tjejen med det? Ska träna bort dom!! Till sommaren ska jag ha smala ben för fan! :)

Jag ser ut som en leprechaun idag, grön hela dagen!

Ser ut som ett litet troll med mitt hår haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv