tisdag 4 september 2012

Friskis tisdag

Tjosan! Har haft en awesome dag idag, hade nämligen ingen kemi idag så vi slutade 14.20. Drog hem och tog ett snabbt mellanmål och sen drog jag till Friskis med Lovisa och HM och gymmade ett tag. Det var min prov gång som är gratis på Friskis så imorgon ska jag köpa kort. Damn, har seriöst kollat på schemat som ett barn i en godisfabrik. Grymt ju med klasserna som dom har! Drog på en massa sånna träningar i Tennessee (blev medlem på ett Y.M.C.A där), det är så sjukt kul! Så himla hilarious ibland, typ när man drar på Step första gången, var heeelt borta, men musiken var bra. Hoppas på att Friskis också har bra musik, det är faktiskt viktigt!

Imorgon är iallafall en vanlig dag, slutar hyffsat tidigt imorgon så vi ska dra till Friskis igen! Måste iallafall plugga nu som en gnu. Ha en bra tisdag ;*


¨
Mitt rum typ, har även garderob och annat till vänster. Har ju även inte hunnit "inreda" det än. Min nya Gaga poster och min Glee kalender måste upp ju! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv