torsdag 6 september 2012

Bara läs inlägget istället

Min filosofi "När du inte pallar plugga, dra till gymmet istället!". Fatta vad biff jag kommer bli. 
Drog dit själv idag för första gången, det var faktiskt väldigt gött, man körde sitt egna race liksom med ingen speciell tidspress! Men såklart är det även kul att ha sällskap :)
Karlstads väder är sjukt PMS:igt idag. Sol, moln, regn. Blåsigt som fan är det alltid också. Kände kaffe lukten från Löfbergs när jag gick hem från Friskis. Då vet man att det är gött blåsigt ute haha! ;) Dock har jag absolut inget lokalsinne som sagt så det kanske ligger asnära. Vad fan vet jag haha!

Förresten drar jag till Östersund imorgon. Vid lunch tar jag bussen till Grums och möter mina föräldrar och sen kör vi enda upp till Östersund. Tar cirka 7 h! Har varit där två ggr innan, en gång tog vi tåg och den andra bil. Blir första gången jag är där med mina föräldrar och första gången vi hälsar på Gabriela där uppe. En riktigt fin stad måste jag säga, tycker om den väldigt mycket. Gabriela fyller även nämligen år på måndag så jag kommer komma hem måndag kväll igen!
Får alltså se om jag bloggar något tills dess!

Nu blire duschen sen plugg med en kopp te (standarden)! 


Bästa låten atm! Spelas non-stop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv