söndag 23 september 2012

Så patetiskt

Har nu skrivit upp alla tyska glosor och läst igenom dom och deconstructed en engelska artikel, hängt upp en tvätt och druckit en stor kopp te. Woop woop. IB suger! :D Har ett prov på torsdag som jag lugnt kommer faila, i psykologi. En labb rapport som ska in också, hatar kemi så fruktansvärt att jag seriöst funderar på att byta! Men det känns så värdelöst att förlora all naturbehörighet sen pga ett ämne :\
Man har fan problem som 16 åring också, inte bara som vuxen. 
Men jag kämpar på, ger det lite mer tid. Precis som jag gjorde förra terminen också. Snart sitter jag väl där under mina IB exams och kan inte ångra mig varav jag sen failar kemi provet och där med failar hela IB. Damn it girl you should have changed...

Nu har ni fått läsa om mitt patetiska skol liv. Och andra året har jämt börjat. Joy! :)

Har några saker jag måste få ur mig:
1. Pitbull (artisten asså) är ful och sliskig, spelar ingen roll vad ni säger, han är inte snygg.
2. Hello Kitty saker är inte fina eller söta. Bara skumma. Speciellt om du är över 10.
3. Fun skulle aldrig ha blivit poppis utan Glee (no offence jag älskar båda, men ändå)
4. Iphone 5´s logo (heter det det?) är så patetisk att jag vill gråta varje gång. Alltså "The biggest thing to happen to iPhone since iPhone"...say whaaat sistah?
5. Jag är 16 men fick barnbidrag nu i September ändå. Jag som hade sett fram emot (kanske överdriver lite haha) att äntligen leka cool och säga att jag fick mitt studiebidrag. Damn it.
6. Jag pluggade psykologi förut och tänkte ta en break så jag gick in på 9gag. Där såg jag bilden längst ner. Asså...sluta förfölj mig.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv