söndag 30 september 2012

Du skulle göra EN sak

Hade en sak som jag var tvungen att göra idag, skriva ett brev till engelskan. Tror ni jag gör det? Tror ni inte att jag istället ligger här och käkar Jelly Beans och bloggar istället?

Har lite roliga saker att berätta faktiskt! :) På fredag ska jag kolla på en lägenhet faktiskt. Ingen aning om det blir något men vi ska iallafall dit och kolla! Lite roligt sådär.
På fredag är det filmkväll på tonår och på lördag är det Arvika marten. Kommer nog bli en hyffsad helg, längtaaar! ;D
Jag har även bestämt att jag ska till U.S.A till sommaren, förmodligen en månad typ. Nu blir det att planera lite mer specifikt med datum och sånt innan det är dags att boka och så. Plats är i princip bestämt men jag vill inte avslöja det än! ;)

Deeet var typ allt, nu vet ni lite mer om mitt liv. Ska tvinga mig själv att skriva det här jäkla brevet nu även fast jag inte alls vet hur jag ska göra detta egentligen.

Bilder från i somras, Nashville och Mtn Dew <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv