måndag 1 oktober 2012

I notice everything

Drygaste dagen evaaaahr. Men bara en jobbig dag kvar och sen är resten av veckan chill! Det är även lite extra jobbigt pga de fetaste skavsåren på mina hälar, ville så gärna träna idag. Funderade nästan på att dra och träna ändå men det är så grymt painful så det blir nog att chilla idag och satsa på morgondagens träning istället! Men men, what to do. Om man är idiot så får man väl lida för det man ställt till med...

Är iallafall hemma i Karlstad nu igen vilket känns väldigt bra. En ny vecka i skolan, en ny helg att se fram emot och mer skolarbeteeee, wooop wooop. Ska sätta mig med lite psykologi nu, fixa mig en kopp te och sen ska jag nog duscha och lägga mig hyffsat tidigt. Behöver så mycket sömn nu för tiden, sov ju 15 timmar härom dagen och hyffsat inatt men fast detta känner jag mig sliten hela tiden! Vill helst sova en gång och sen klara mig i typ en månad, det vore underbart!

Åh, till något helt random nu. Kollade runt på Weheartit och hittade denna bild. Funderar nästan på att skaffa den texten som en tatuering när jag fyller 18, tyckte det var sjukt fint! På vänster handled skulle den sitta fint tror jag :)


Nu har jag öst ur mig nog för en dag tror jag haha! Har kommit på att vissa dagar skulle jag seriöst kunna skriva så himla långa och många blogginlägg om allt möjligt, om hur 2 busschaffisar var jättesöta på vägen hem idag och gjorde min dag mycket bättre t.ex. Kanske låter lite underligt men jag tycker verkligen om att tänka, jag tänker väldigt mycket och jag är väldigt observant. Jag vet vad som händer runt omkring mig och kan oftast förstå och se vad som kommer hända innan det faktiskt händer, bara utav att kolla på människorna och omgivingen runt omkring mig. Coolt va? Jag är lite frän sådär.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv