söndag 28 oktober 2012

10 saker du kanske inte visste om mig!

Sånna här inlägg brukar vara ganska uppskattade har jag märkt så vi kör en till! :)

1. Jag är född på Karlstad sjukhus och har bott i Värmskog hela mitt liv, aldrig flyttat, ever. (Många tror att jag är född i USA, nix, not true)
2. Jag kollar väldigt sällan på TV. Händer då och då, oftast om jag är ensam hemma typ, då kan jag slå på tvn bara för att!
3. Jag sminkar mig oftast inte. Händer bara om jag känner att jag har tid eller om jag bara känner för det någon dag!
4. Jag tycker inte om piercingar speciellt mycket. Öronen tycker jag är fint (har två hål/öra själv, vill ha mer!). Ville jättegärna ha i tungan ett tag men nu har jag "växt ifrån det". Satsar på tatueringar istället...
5. Jag red när jag var mindre. I typ, 3 år kanske? Under mellanstadiet :)
6. Jag har spelat fotboll sedan jag var liten. Ångrar att jag slutade med det men det krånglade med lag osv. Still enjoy att både spela och kolla dock! :)
7. Jag har "bara" varit i Europa och Nord Amerika än så länge.
8.  Är radion på, sjunger jag. Punkt.
9. Sen jag börjat gymnasiet har jag förändrats väldigt mycket. Både positivt och negativt!
10. Jag har provrökt (tyvärr). Inte något jag kommer någonsin göra igen iallafall haha. Fett ovärt att ens testa, promise!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv