torsdag 4 oktober 2012

Omens

Sitter här och lyssnar på Taylor Swifts album "Speak Now" från 2010 för säkert första gången ever. Har tyckt om hennes nya låtar och flera andra så jag ser verkligen fram emot hennes nya album "Red" som kommer snart, 22 Oktober för att vara exakt. 8 dagar innan 3OH!3´s nya album "Omens" kommer ut. Två saker på musik fronten som jag verkligen ser fram emot.
Men mest Lady Gaga´s "Artpop" som kommer ut 2013 så klart! :D

Jag är ju verkligen en sånn som lyssnar på musik så mycket som möjligt! Hatar bara faktumet att jag verkligen inte kan lyssna på musik och plugga samtidigt. Vissa gånger går det, men för det mesta måste jag stänga av musiken. Om jag ska vara helt ärlig så är det därför jag suger på att göra läxor. Sitter seriöst och väger de två sakerna, "Musik eller läxor". Ni fattar nog vad det blir! ;)





Två av de bästa från det nya albumet, finns dock fler bra på Spotify och YT. Dom ääääär så grymma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv