torsdag 25 oktober 2012

Ont som bara den

God kväll!
Hoppas ni har hittat på någonting roligt den här kvällen. Själv har jag varit på gymmet och skadat mig. Vet inte riktigt vad som hände eller när egentligen men helt plötsligt fick jag jääätteont i ena höften, typ bak. Höften fast mer bak mot ryggen. Vettefan vad det heter men ont gör det iallafall, känns som någon huggit med en kniv. Gör jätteont när jag går :\ Hoppas att det går över under natten, annars får jag väl ta en värktablett imorgon och hoppas att det inte är någonting allvarligt, men det tror jag inte!
Tur att det är min "vilodag" imorgon också så jag inte ska träna.
Har även sovmorgon imorgon så nu ska jag chilla lite framför datorn och sen gå och lägga mig!

God natt ;*



2 kommentarer:

  1. Va synd! Du kanske fick någon form av kramp i musklerna(mamma sa så) . Försök att stretcha mycket men försiktigt och be inte nån göra massage så att det gör ont! ;) Ha en bra lov

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det gjorde riktigt ont men det konstiga var att det gick över hyffsat snabbt ändå! Idag är det i princip borta redan!

      Radera

Bloggarkiv